Politica de Livrare si Rambursare

Livrare

Coletele se trimit in zilele lucratoare. Va rugam sa luati in considerare faptul ca livrarea se va face de luni pana vineri, exceptand zilele libere. Nu suntem responsabili pentru livrarile intarziate care nu depind de noi. Daca comanda nu ajunge la dvs. in maxim 5 zile lucratoare, va
rugam sa luati legatura cu noi la adresa de email: contact@madetoglow.ro . Daca informatiile furnizate de catre cumparator in legatura cu livrarea sunt incomplete sau incorecte, vanzatorul nu garanteaza respectarea termenelor de livrare. Daca in 24 de ore cumparatorul nu va corecta informatiile pentru a se stabili un nou termen de livrare, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda. Din cauza conditiilor impuse de catre firma de curierat, cumparatorului nu ii este permisa deschiderea coletului decat ulterior semnarii de primire si achitarii contravalorii acestuia. In cazul in care coletele prezinta deteriorari vizibile la primire, recomandam cumparatorului sa refuze primirea acestora si sa semnaleze imediat acest incident prin e-mail la contact@madetoglow.ro. Orice reclamatie ulterioara cu privire la aceste aspecte va fi nula si nu va putea fi luata in considerare.

Returnarea produselor

Expedierea coletului se face prin colaboratorii de la firmele de curierat. Pentru a returna un articol comandat de pe pagina Made to Glow, vă rugăm să luați legătura telefonic sau prin WhatsApp la 0735322164 cu noi în intervalul orar 11:00-19:00, în zilele lucrătoare.

În colet vă rugăm să atașați lângă produs și formularul de retur completat (primit cu coletul trimis de noi).
Produsele pot fi returnate în maxim 15 zile calendaristice de la primirea coletului. Coletele primite în a 16-a zi de la primire vor fi refuzate!
În vederea returnării produselor trebuie respectați următorii pasi:
– Produsele trebuie returnate în aceeași stare în care au fost trimise;
– Nu trebuie să poarte urme de purtare;
– Trebuie să conțină etichetele și documentele cu care au fost trimise;
– Nu se acceptă colete cu ramburs;Colete trimise cu Ramburs vor fi refuzate!
– Este alegerea dvs. dacă doriți banii înapoi sau un alt produs.
• Din motive de igiena NU SE ACCEPTA PENTRU RETURNARE obiectele vestimentare de lenjerie intimă (chilotii, sutienele, corsetele, bustierele si seturile care contin chiloti sau articole intime).

Contravaloarea produselor va fi returnată în maxim 14 zile, prin transfer bancar.

Schimbul produselor

Expedierea coletului se face prin firmele de curierat colaboratoare. Pentru a trimite un colet pentru schimbare de produse, vă rugăm să luați legătura cu noi, pentru a finaliza procesul și pentru a beneficia de tarife mai avantajoase la curier.

Shopping Cart
Bună ziua. Cu ce vă putem ajuta?